a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

6 LIP PRODUCTS FOR SPRING


Όσο και αν δεν θέλει να μπει η άνοιξη, όσο και αν βρέχει, όσο και αν φυσάει και κάνει κρύο... ποια από εμάς δεν αναζητάει την άνοιξη, το καλοκαίρι, τα ανοιχτά και έντονα χρώματα; Καμία νομίζω! Αφού λοιπόν δεν έρχεται μόνη της η άνοιξη...ας την φέρουμε εμείς! Σήμερα λοιπόν, θα σου δείξω τα 6 αγαπημένα μου προιόντα χειλιών για την άνοιξη, αλλά και το καλοκαίρι. Οι επιλογές μου περιλαμβάνουν 5 κραγιόν με διάφορες φόρμουλες αλλά και αποχρώσεις όπως επίσης και ένα ενυδατικό χειλιών,για τις κοπέλες που θέλουν ενίοτε να βάλουν κάτι πιο ελαφρύ!


Θα ξεκινήσω από την κόκκινη μου επιλογή για την άνοιξη! Όσο και να μ'αρέσει το ruby woo όσο και αν το θεωρώ το απόλυτο κόκκινο χρώμα και για χειμώνα και για καλοκαίρι, αυτή την εποχή που τα χείλη μου περνάνε μια πολύ κακή περίοδο και δεν μπορώ με τίποτα να τα επαναφέρω στην αρχική τους κατάσταση (για αυτό συγχωρέστε με για τα όχι και τόσο καλά swatch και παρεμπιπτόντως αν γνωρίζετε κάποιο σούπερ ενυδατικό lip balm , πείτε το μου στα σχόλια από κάτω )αν θέλω να φορέσω κραγιόν κόκκινης απόχρωσης, προτιμώ να χρησιμοποιήσω αυτό της Essence από τα XXXL longlasting lipgloss με ματ εφέ στην απόχρωση silky red. Δεν είναι από τα πιο σταθερά προιόντα, αλλά αυτό που μου αρέσει είναι πως είναι ματ αλλά παράλληλα και ενυδατικό, οπότε όταν το φοράω δεν νιώθω πως ταλαιπωρώ παραπάνω τα χείλη μου.



Και περνάω σε μία ακόμη έντονη απόχρωση που αυτή την φορά όμως ανήκει στην κατηγορία των φούξια. Μία πολύ όμορφη απόχρωση είναι η 05 Ole flamingo! από τα Rouge Edition Velvet της Bourjois . Τα συγκεκριμένα υγρά κραγιόν είμαι σίγουρη πως θα τα έχετε ακούσει ουκ ολίγες φορές. Για μένα προσωπικά είναι από τα ωραιότερα υγρά κραγιόν, αφού αν και ματ είναι αρκετά ενυδατικά και δεν ξηραίνουν ή δεν αφυδατώνουν τα χείλη. Επίσης δεν μαζεύουν στις γραμμές των χειλιών και ουσιαστικά τα γεμίζει. Και εντάξει νομίζω πως δεν χρειάζεται να μιλήσουμε για διάρκεια, δεν φεύγουν με τίποτα ,παρά μόνο εάν εσύ δεν θελήσεις. Με ντεμακιγιάζ αφαιρείται πολύ εύκολα, οπότε μην το φοβηθείς σε αυτόν τον τομέα.



Μία παρόμοια απόχρωση με το Ole flamingo! της Βourjois είναι το Infinitely Fuchsia από τα super stay 14 hr της Maybelline. Είναι κραγιόν με φοβερή απόδοση και διάρκεια με ματ εφέ. Όσο και αν φας όσο και αν πιεις αυτό θα μείνει εκεί, δεν θα φύγει ποτέ! Ίσως μετά από πολλές ώρες και ενώ έχεις φάει και έχεις πιει ξεθυμάνει λίγο το χρώμα, αλλά και πάλι δεν θα φύγει όλο το κραγιόν! 


Μία πιο απαλή απόχρωση από όλες τις προηγούμενες είναι το neverending pink και πάλι από τα super stay 14 hr της Μaybelline. Για την φόρμουλα, την διάρκεια και την σταθερότητα των συγκεκριμένων κραγιόν σου μίλησα και παραπάνω , οπότε δεν έχω κάτι παραπάνω να σας πω!


Και τέλος όσον αφορά τα κραγιόν , έχω να σας δείξω και μία nude επιλογή , για όσες δεν προτιμάτε τις έντονες αποχρώσεις! Εμένα η αγαπημένη μου nude απόχρωση για αυτή την εποχή είναι η 05 cool nude από την Nude σειρά της Essence . Ένα απαλό nude κραγιόν με όχι και τόσο καλή διάρκεια αλλά πολύ ενυδατικό,οπότε αυτή την εποχή το κατα-ευχαριστιέμαι!


Για όλες εσάς , που δεν θέλετε να βάλετε κάποιο κραγιόν αλλά θέλετε να έχετε κάποιο απαλό ροζ χρώμα στα χείλη σας σας προτείνω το Smoothig sorbet από τα Dr. rescue baby lips της Maybelline . Δίνει αρκετό χρώμα , ενώ ενυδατώνει τα χείλη σου! Αποτελεί μία πολύ ωραία επιλογή για τις μέρες που δεν θέλετε να επιβαρύνετε τα χείλη σας με κάποιο κραγιόν , αλλά παρ΄όλα αυτά θέλετε να έχετε κάποιο χρώμα!

Αυτά λοιπόν για σήμερα! Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας ανοιξιάτικη-καλοκαιρινή απόχρωση ? 

Θα τα πούμε σύντομα!
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, πολλά φιλιά,
Τάνια











Δεν υπάρχουν σχόλια: