a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Αγαπημένα Απριλίου 2015!


Γειά σας κορίτσια μου!

  Ο Απρίλιος ήταν ένας αρκετά ωραίος μήνας για μένα διότι ξεκουράστηκα, κοιμήθηκα, βγήκα, έκανα ψώνια και άλλα τέτοια ωραία πράγματα! Ήρθε η άνοιξη επιτέλους, έφτιαξε ο καιρός και μαζί του και η διάθεσή μου! Για κάποιο λόγο κάθε πρωτοχρονιά και κάθε άνοιξη είναι σαν μια νέα αρχή για μένα είτε λόγο καιρού είτε επειδή πλησιάζουν τα γενέθλια μου έτσι πάντα θέτω νέους στόχους και προσπαθώ να τους πετύχω! Δυστυχώς η χαλάρωση τώρα έφτασε στο τέλος της διότι το πανεπιστήμιο ξανάνοιξε και η εξεταστική πλησιάζει απειλητικά! Ωστόσο, δεν θέλω να το σκέφτομαι, οπότε πάμε να δούμε τα προϊόντα που ξεχώρισα τον μήνα Απρίλιο!

   Ξεκινώντας απο την περιποίηση για τα μαλλιά με εξέπληξαν ευχάριστα δύο προϊόντα απο την Herbal essences, όσες μας ακολουθείτε στο instagram πιθανόν να τα έχετε δει, μιλάω για το σαμπουάν και το conditioner με grapefruit & mint extracts τα οποία υπόσχονται ότι δίνουν όγκο στα μαλλιά. Όντως, δίνουν πολύ καλό όγκο στα μαλλιά μου τα οποία είναι ίσια και χωρίς όγκο απο φυσικού τους, αυτό που με έκανε να τα αγοράσω ήταν το ότι είναι πολύ οικονομικά (τα βρήκα και τα δύο μαζί στα 4 ευρώ στο hondos center) αλλά και το ότι είναι χωρίς  parabens, silicones, colourants! Έχουν πολύ ωραίο δροσερό φρουτένιο άρωμα και αφήνουν τα μαλλιά πεντακάθαρα και πολύ ανάλαφρα! Πραγματικά μπράβο στην herbal essences!

  Συνεχίζω, με την αποτριχωτική κρέμα προσώπου και ευαίσθητων περιοχών Hair vanish απο την karaver, την οποιά αγόρασα όταν είδα το πόστ της Αλεξάνδρας απο το study about fashion για την αποτρίχωση προσώπου, επειδή έχω το ίδιο πρόβλημα με σπυράκια που εμφανίζονται μετά την αποτρίχωση με κλωστή ή κερί. Δεν βρήκα αυτή που έδειξε η Αλεξάνδρα και έτσι πήρα αυτή και ευτυχώς μου βγήκε σε καλό γιατί με εκνευρίζουν πολύ τα προϊόντα αποτυχίες όπως αυτή που πήρε η Τάνια εδώ! Η συγκεκριμένη με τράβηξε να την αγοράσω επειδή δεν έχει parabens και χρωστικές (έχω πάθει ένα κόλλημα τώρα τελευταία με τα parabens και όλα τα κακά συστατικά γενικά) την έχω χρησιμοποιήσει μόνο στο μουστάκι και κάνει πολύ καλή δουλειά, δεν μου άφησε καμία τρίχα, είναι 50ml και σίγουρα θα μου κρατήσει πάρα πολύ καιρό! Η συσκευασία έχει μέσα 3 μαντηλάκια για μετά την αποτρίχωση ένα σφουγγαράκι και δύο σπάτουλες.Μετά την χρήση της κρέμας δεν εφαρμόζω τα μαντηλάκια και δεν έχω άποψη, αλλά το ιαματικό νερό απο την avene και μια κρέμα με λάδι τεϊόδεντρου.

  Περνάμε τώρα στα προϊόντα μακιγιάζ με το μανό απο Seventeen στην απόχρωση 83 απο την σειρά natural colour ένα διακριτικό ρόζ nude χρωματάκι ιδανικό για κάθε μέρα! Αγαπημένο ρούζ για αυτό τον μήνα είναι το νούμερο 14 palest pink απο seventeen απο την σειρά silky blusher, το συγκεκριμένο δεν έχει πολύ καλή απόδοδη γεγονός που μου αρέσει διότι όπως θα καταλάβατε ο Απρίλιος ήταν ένας μήνας που μου άρεσε το διακριτικό μακιγιάζ! Το χρώμα του είναι ένα ψυχρό ρόζ που νομίζω ότι ταιριάζει σε όλες. Επίσης διακριτικό είναι και το κραγιόν που ξεχώρισα αυτό τον μήνα το νούμερο 725 tantalizing taupe απο την σειρά colour sensational απο την  maybelline, και αυτό θα το είδατε όσες μας ακολουθείτε στο instagram, όπως είπα και τότε είναι το δικό μου my lips but better, πολύ ενυδατικό και διακριτικό, ιδανικό για κάθε μέρα!


Συνεχίζω με το σφουγγαράκι απο cosmopolitan, το έχω ένα χρόνο περίπου αλλά τώρα άρχισα να το χρησιμοποιώ συστηματικά, απο όταν αγόρασα το natural fix απο την radiant το οποίο είναι στόκος και δεν μπορώ να το απλώσω εύκολα με τα δάχτυλα έτσι ξέθαψα αυτό το σφουγγαράκι! Τα σφουγγαράκια τέτοιου τύπου τα βρέχετε και έπειτα απλώνετε το foundation για να μην απορροφήσουν πολύ προϊόν, κάνουν πιο ανάλαφρο και φυσικό το αποτέλεσμα και εμένα μου αρέσει αυτό.


  Τελευταίο αγαπημένο είναι η μάσκαρα get big lashes απο essence,μια μάσκαρα για όγκο όπως αναφέρει ωστόσο δίνει και καλό μήκος! Είναι αδιάβροχη γεγονός που δεν μου αρέσει γιατί με δυσκολεύει στο ντεμακιγιάζ αλλά εντάξει το αποτέλεσμα που δίνει με κάνει να το παραβλέψω! Δείτε και μόνες σας το πρίν και το μετά!


  Αυτά ήταν κορίτσια μου τα αγαπημένα Απριλίου! Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά; Ποιά ήταν τα δικά σας αγαπημένα;



Να είστε όλες καλά,
θα τα ξαναπούμε σύντομα!













Δεν υπάρχουν σχόλια: