a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Βραδυνή περιποίηση για ακνεϊκό δέρμα, Frezyderm ac-norm review #2 ( active foam plus, normalizing lotion,medilike effect 3 cream)



My Nighttime routine


Γεια σας κορίτσια μου!

  Σήμερα σας έχω ένα πόστ για όλες εσάς που βασανίζεστε απο την ακμή, όπως και εγώ! Θα σας δείξω πώς περιποιούμαι το πρόσωπο μου τα βράδια !Λίγα λόγια για εμένα, έχω λιπαρό δέρμα, είμαι 19 χρονών και έχω ακμή απο την έκτη δημοτικού! Ευτυχώς δεν είναι βαριάς μορφής (κυστική ακμή), είναι μέτριας έντασης, τώρα θα την έλεγα ήπια και δεν έχω σε όλο το πρόσωπο. Τώρα έχω μόνο στα μάγουλα ενώ παλιά είχα μόνο στο μέτωπο. Να σας πω ότι φυσικά δεν είμαι ειδικός και τα προϊόντα που σας δείχνω είναι καθαρά δείγματα της προσωπικής μου κρίσης και δε θα σας πρότεινα να τα αγοράσετε πριν συμβουλευτείτε κάποιον δερματολόγο. Εγώ τα επέλεξα μόνη μου χωρίς να συμβουλευτώ κάποιον ειδικό γνωρίζοντας οτι αυτό δεν είναι απόλυτα σωστό! Παρόλα ταύτα μου βγήκε σε καλό και για αυτό θα τα μοιραστώ μαζί σας!
   Η Frezyderm, η οποία είναι και η πρωταγωνίστρια της βραδυνής μου περιποίσης όπως βλέπετε, βρήκε την κατάλληλη στιγμή για να λανσάρει την καινούρια της σειρά! Πραγματικά είχα απελπιστεί εκείνη την περίοδο με την ακμή (νομίζω ήταν αρχές Σεπτέμβρη) και μόλις είδα στα email μου την ενημέρωση για αυτή την σειρά πραγματικά ενθουσιάστηκα και έσπευσα όπως καταλαβαίνετε να την αγοράσω (απο ηλεκτρονικό φαρμακείο φυσικά). Ας πάρουμε με την σειρά ένα ένα τα προϊόντα!



  Αρχικά, αν είμαι βαμμένη για το ντεμακιγιάζ των ματιών χρησιμοποιώ το διφασικό της Garnier το οποίο είναι πολύ καλό και αφαιρεί ακόμα και την αδιάβροχη μάσκαρα, ωστόσο επειδή βαριέμαι να βάζω προϊόν σε βαμβάκια και μετά να τρίβω τις βλεφαρίδες μου μέχρι να ξεβάψουν, αν δεν έχω βάλει αδιάβροχη μάσκαρα, μου αρέσει να χρησιμοποιώ το γαλάκτωμα της Apivita το οποίο απλά ενώ έχεις βρέξει τα μάτια σου το βάζεις και κάνεις κυκλικές κινήσεις μέχρι να φύγει η μάσκαρα! Με έχει βολέψει πολύ αυτό το προϊόν γιατί το θεωρώ πιο εύχρηστο! Ωστόσο, αν χρησιμοποιείτε αδιάβροχη μάσκαρα μην το δοκιμάσετε γιατί απλά δεν κάνει τίποτα!
  Έπειτα αν έχω βαφτεί κάνω δύο πλύσεις με τον Frezyderm ac-norm active foam plus, αν όχι κάνω μία! Ο αφρός μου αρέσει πάρα πολύ νιώθω ότι κάνει πολύ καλή δουλειά και είναι και πολύ καλός για την αφαίρεση του foundation. Έχω δοκιμάσει και το τζελ αυτής της σειράς (σας έχω μιλήσει εδώ) αλλά προτιμώ τον αφρό διότι αρχικά μου έχει κρατήσει πάρα πολύ καιρό παρόλο που είναι 150ml, ενώ το τζελ είναι 200ml και μου τελείωσε μέσα σε 2 μήνες! Τον αφρό τον χρησιμοποιώ ανελλιπώς πρωί βράδυ απο τον Ιανουάριο και τώρα μόνο είναι στο τέλος του! Η συσκευασία του είναι πολύ πρακτική με αντλία με την οποία ελέγχεται η ποσότητα αλλά είναι και πιο εύκολη στην χρήση! Στη συσκευασία αναγράφεται ότι μπορείς να τον σκουπίσεις με ένα χαρτομάντηλο χωρίς να τον ξεπλύνεις για να έχει πιο ενισχυμένη δράση. Όταν το είδα με παραξένεψε και πιστευά οτι μπορεί να κάνει το δέρμα να κολλάει ή να αφήσει λιπαρότητα ωστόσο όταν το δοκίμασα πραγματικά τρελάθηκα με το αποτέλεσμα! Το δέρμα μου ήταν απαλό και απόλυτα ματ και έτοιμο για την εφαρμογή της κρέμάς! Ένα προϊόν που σίγουρα θα αγοράζω ξανά και ξανά!
FREZYDERM AC-NORM ACTIVE FOAM PLUS
  Έπειτα σειρά έχει η frezyderm ac-norm normalizing lotion την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ μετά τον καθαρισμό με τον αφρό βαζοντας την σε ένα βαμβάκι και περνώντας την σε όλο το πρόσωπο. Είναι καταπληκτική διότι ξεραίνει τα σπυράκια αλλά κάνει πολύ απαλό το πρόσωπο δε ξέρω πως γίνεται αυτό όμώς πραγματικά συμβαίνει! Μου αρέσει πολύ και η συσκευασία της που πατάς πάνω με ένα βαμβάκι και βγαίνει το προϊόν. Δε ξέρω αν είναι σωστό αλλά εγώ την χρησιμοποιώ και για να ξεβγάλω τα υπολέιμματα απο την Ac-norm peel off mask (εδώ). Άλλο ένα προϊόν απο την frezyderm που θα αγοράζω ξανά και ξανά!
FREZYDERM AC-NORM NORMALIZING LOTION
  Στη συνέχεια περνάμε στην Frezyderm ac-norm medilike effect 3 cream την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ μετά τον καθαρισμό και την λοσιόν, σε όλο το πρόσωπο όχι τοπικά όπου έχω σπυράκια. Και αυτή όπως και η λοσιόν με ένα μαγικό τρόπο ξεραίνουν τα σπυράκια αλλά ενυδατώνουν το δέρμα! Η συγκεκριμένη υπόσχεται ότι αναπλάθει το δέρμα και για αυτό την επέλεξα παρόλο που δεν έχω σοβαρή ακμή για την οποία προορίζεται η κρέμα αυτή. Έχω δεί τεράστια διαφορά και στην ποιότητα και στην υφή και στην όψη του δέρματος μου, το οποίο πλέον έχει όψη υγείας παρόλο που ακμή δεν έχει φύγει εντελώς, βγάζω σταδιακά κάποια σπυράκια αλλά το σημαντικότερο είναι οτι έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο σε σχέση με πρίν και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη και με αυτό το προϊόν! Έχω δοκιμάσει και την frezyderm ac norm total control και σας έχω μιλήσει (εδώ), ωστόσο σίγουρα προτιμώ την medilike 3 γιατί είναι πιο δραστική και αποτελεσματική με τα σπυράκια, την total control ίσως να την ξαναπάρω για συντήρηση αν καθαρίσω απο την ακμή!
FREZYDERM AC-NORM MEDILIKE EFFECT 3 CREAM
  Τελειώνοντας την βραδυνή μου ρουτίνα περιποίησης δεν παραλείπω ποτέ την ενυδάτωση των χειλιών μου με το apivita lip care με βούτυρο κακάο! Όπως μπορείτε να δείτε και στην φωτογραφία το έχω καταευχαριστηθεί και για να είμαι ειλικρινής το χρησιμοποιώ όλη την μέρα και όχι μόνο το βράδυ, το έχω περίπου δύο μήνες και έχει μέινει τόσο λίγο γιατί μου αρέσει τόσο και το βάζω συνέχεια! Έχει βουτυρένια υφή, τέλειο άρωμα και ενυδατώνει πάρα πολύ καλά τα χείλη! Σίγουρα θα το ξαναγοράσω!
APIVITA LIP CARE COCOA & BUTTER
  Τέλος, το δέρμα μου τις φορές που το νιώθω αφυδατωμένο κάνω μια μάσκα ενυδάτωσης της apivita, αγαπημένες μου είναι το ρόδι και η θαλάσσια λεβάντα! Μια άλλη λύση είναι το frezyderm ac-norm aquatic serum το οποιό είναι κατάλληλο για ακμή. Το είχα δοκιμάσει σε δείγμα και είναι φανταστικό κάνει το δέρμα απαλό, λαμπερό και ξεκούραστο, ωστόσο δεν το έχω αγοράσει ακόμα κυρίως λόγω της τιμής του!
   Για να δείτε αναλυτικά όλα τα προϊόντα της frezyderm μπορείτε να μεταβείτε στο site της (εδώ). Όλα τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα δεν μου έχουν αποσταλεί δωρεάν! Τα προμηθέυτηκα σταδιακά απο διάφορα ηλεκτρονικά φαρμακεία με 40% έκπτωση!

  Τα προϊόντα χρειάζονται τον χρόνο τους για να δείτε αποτελέσματα! Σίγουρα θα δείτε ορατή βελτίωση απο τις πρώτες κιόλας χρήσεις όμως σημαντική βελτίωση θα δέιτε μετά απο καιρό και χρειάζεται συστηματική προσπάθεια! Δεν πρέπει να παραλείπετε ποτέ τον καθαρισμό πρωί και βράδυ! Εγώ άρχισα την συστηματική προσπάθεια τον Οκτώβριο και τώρα βλέπω οτι καθαρίζω σιγά σιγά απο την ακμή! Γι αυτό μην απογοητευτείται κατά την διάρκεια της προσπάθειας σας, συνεχίστε μέχρι να πετύχετε τον στόχο σας!

  Αυτή ήταν κορίτσια η βραδυνή μου ρουτίνα! Μείνετε συντονισμένες για την πρωινή μου περιποίηση με εντελώς διαφορετικά προϊόντα! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά; Ποια προϊόντα έχετε αυτό τον καιρό;
Για οποιαδήποτε απορία είτε αφήστε σχόλιο κάτω απο το πόστ, είτε στέιλτε μου email στο konstantinakaitania@gmail.com  

Για την πρωινή μου ρουτίνα περιποίησης πατήστε (εδώ)

Να είστε όλες καλά, 
θα τα ξαναπούμε σύντομα!

























Δεν υπάρχουν σχόλια: