a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Top 5: Drugstore make up products



Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας τα 5 αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ, τα οποία είναι απο οικονομικές σχετικά εταιρίες, και αξίζουν σίγουρα τα χρήματά τους!


  Πρώτη είναι η πούδρα της Essence all about matt η οποία κοστίζει γύρω στα 4 ευρώ, κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται κρατάει ματ την επιδερμίδα για πολλές ώρες! Σε εμένα που έχω λιπαρό δέρμα κρατάει περίπου 4-5 ώρες στην ζώνη Τ και έπειτα θέλει ανανέωση! Είναι διάφανη και δεν αφήνει κάποιο χρώμα και ούτε κάνει το πρόσωπο άσπρο όπως νόμιζα αρχικά! Για τα χρήματα της πραγματικά είναι καταπληκτική και αν δεν την έχετε ήδη δοκιμάσει να την δοκιμάσετε!
Essence all about matt powder
  Συνεχίζουμε με Bourjois και το healthy mix correcting concealer το οποίο κοστίζει 14 ευρώ αν θυμάμαι καλά και εντάξει θα μου πείτε οτι είναι λίγο ακριβό για κονσίλερ αλλά αξίζει τα λεφτά του! Είμαι 20 χρονών και όμως έχω λεπτές γραμμές κάτω απο τα μάτια και μόνιμους μαύρους κύκλους! Το προϊόν αυτό δεν κάθεται στις λεπτές γραμμές και δεν τις τονίζει, παράλληλα δίνει και κάλυψη και φωτεινότητα. Το βάζω και για να καλύψω τα σπυράκια που έχω και τα καλύπτει μια χαρά! Το ίδιο λέει ότι έχει ενυδατική φόρμουλα και ότι είναι Oil free, σίγουρα έχει ενυδατική φόρμουλα διότι παρόλο που δεν χρησιμοποιώ κρέμα ματιών στρώνει πολύ καλά στο δέρμα. Τέλος, μυρίζει πολύ ωραία (εμένα μου θυμίζει φρούτα) το ίδιο με το foundation της σειράς που είχα παλιότερα!
Bourjois healthy mix concealer

Προχωράμε με το μολύβι φρυδιών Super liner brow artist απο την L'oreal, τα φρύδια για μένα είναι πολύ σημαντικά, αν δεν σχηματίσω τα φρύδια μου το μακιγιάζ δεν μου φαίνεται ολοκληρωμένο! Το μολύβι αυτό το έχω ξεχωρίσει γιατί έχει πολύ ωραίο χρώμα που μου ταιριάζει απόλυτα αλλά πάνω απο όλα επειδή έχει κέρί απο την άλλη πλευρά το οποίο σταθεροποιεί τα φρύδια και πιστέψτε με το κάνει πολύ καλά! Έχω την απόχρωση 02 Blonde και νομίζω κοστίζει 6 ευρώ λίγο τσιμπημένο, αλλά κάνει πολύ καλή δουλειά και θα σας γλιτώσει απο την αγορά ενός τζέλ ή μιας μάσκαρας για την σταθεροποίηση των φρυδιών.
L'oreal super liner brow artist 02Blonde

Επόμενο είναι απο την Radiant το matt lasting lip colour SPF15 στην απόχρωση 09. Παρόλο που δεν συμπαθώ ούτε τα ματ ούτε τα υγρά κραγιόν (και αυτό είναι και τα δύο) μου αρέσει πολύ! Αρχικά, μυρίζει σαν φρόυτα του δάσους, έχει απίστευτη διάρκεια πραγματικά δεν πάει πουθενά έχει βελούδινη υφή και δεν αφυδατώνει τα χείλη! Ξερένεται λίγο μετά απο 5-6 ώρες αλλά δεν σπάει σε κομματάκια όπως άλλα υγρά κραγιον. Η τιμή του είναι στα 13,5 ευρώ για μένα είναι απο τα καλύτερα υγρά κραγιόν που κυκλοφορούν και μόλις είδα στην συσκευασία οτι είναι και Parabens free!

Radiant matt lasting lip colour SPF15, 09


Τελειώνουμε με τα μολύβια χειλιών της erre due κοστίζουν γύρω στα 5 ευρώ το καθένα, είναι πολύ σταθερά, έχουν πολύ καλή απόδoση χρώματος και θα βρείτε μεγάλη γκάμα χρωμάτων για να επιλέξετε! Βγαίνουν σε 2 σειρές την lasting contour και την silky pencil, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες. Προσωπικά νομίζω ότι προτιμώ λίγο περισσότερο την silky pencil γιατί μου φαίνονται λίγο πιο μαλακά τα μολύβια!
Erre Due lasting contour lip pencils 60,66,67

Erre Due silky lip pencils 64,65


Ποιά είναι τα δικά σας αγαπημένα drugstore προϊόντα; Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά;


Να είστε όλες καλά,
θα τα ξαναπούμε σύντομα!




Δεν υπάρχουν σχόλια: