a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Top 5: Αγαπημένα προϊόντα περιποίησης


Γεια σας φίλες μου!
Μετά από το Τop 5 της Κωνσταντίνας για τα 5 αγαπημένα drugstore προϊόντα της που θα βρείτε εδώ ήρθε το Top 5 για τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης!
Ας μην καθυστερούμε όμως, ας ξεκινήσουμε!



Θα αρχίσω από την περιποίηση σώματος! Τώρα που καλοκαιριαζει ποια κοπέλα δεν θέλει να έχει ενυδατωμενο και περιποιημένο δέρμα?  Εγώ τα τελευταία  3 περίπου χρόνια Χρησιμοποιώ τις ενυδατικες κρέμες της Dove την Go fresh. Έχω δοκιμάσει σχεδόν κάθε εκδοχή τους ,σχεδόν όλες τις μυρωδιές εκτός από αυτή του φυστικιού και του ροδιού. Την τελευταία αυτή με το ρόδι και το lemon verbana την αγόρασα πρόσφατα και την έχω κατα-ευχαριστηθει. Έχει πολύ όμορφη μυρωδιά, ανοιξιάτικη και  χαλαρωτική που σου φτιάχνει την διάθεση! Όσον αφορά την σύνθεση,  δεν είναι από τις πηχτες κρέμες που έχω δοκιμάσει, αντιθέτως είναι από τις πιο αραιές.  Αυτό όμως το γεγονός πιστεύω πως την κάνει να απορροφάται απευθείας από την επιδερμίδα χωρις να χρειάζεται να περιμένετε ώρες μέχρι να στεγνωσει. Αφήνει πολύ ενυδατωμενο το δέρμα,  ενώ το άρωμα της διαρκεί για το υπόλοιπο της ημέρας,  αν και φυσικά εξασθενεί.



Οι κρέμες χεριών μου είναι απαραίτητες τόσο τον χειμώνα όσο και το καλοκαίρι!  Γενικότερα, ανεξάρτητα από την εποχή, τα χέρια μου έχουν πάντοτε ανάγκη από ενυδάτωση! Μια από τις πιο ωραίες κρέμες χεριών που έχω δοκιμάσει είναι αυτή της Atrix με χαμομήλι. Είναι μια κρέμα όχι σε σωληνάριο αλλά σε ένα μικρό βαζάκι. Έχει διακριτικό άρωμα πολύ ωραία υφή, αρκετά πηχτή  θα έλεγα και έτσι χρειάζεσαι πάρα πολύ λίγο για να απλώσεις σε στα χέρια σου  αλλά κυρίως κάνει καλά την δουλειά  της.  Αφήνει τα χέρια απαλά και ενυδατωμένα από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα, απορροφάται πολύ γρήγορα και αφήνει και ένα πολύ διακριτικό άρωμα  στα χέρια!



Μέχρι τώρα μιλήσαμε για ενυδάτωση σώματος,ενυδάτωση χεριών...δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να ξεχάσουμε και την ενυδάτωση των χειλιών. Ένα από τα αγαπημένα μου lip balm για αυτή τη περίοδο είναι το Vitamin shake μούρο φραμπουάζ από την Liposan με spf 10! Δίνει ένα πολύ  διακριτικό χρωμα αλλά όταν το βάζετε στα χείλη λιώνει σαν βούτυρο και τους δίνει την απαραίτητη ενυδάτωση αλλά και λάμψη ! Έχει επίσης και πολύ ενδιαφέρουσα εμφανιση, αφού το στικ όπως βλέπεις στην φωτογραφία είναι σαν το marble εφέ στα νύχια!



Επόμενο αγαπημένο είναι μια κρεμούλα για τα σπυράκια!  Γενικότερα εγώ δεν έχω ακμή, απλά επειδή τελευταία έβγαζα κάποια πολύ μεγάλα σπυράκια για διάφορους λόγους ζήτησα από την Κωνσταντίνα να μου πει αν γνωρίζει κάποια κρέμα που να μαραίνει τα σπυράκια και να τα κάνει να φεύγουν πιο γρήγορα!  Εκείνη μεταξύ άλλων μου πρότεινε και την Εffaclar A. I της La Roche Posay. Είναι μια κρέμα πραγματικά θαυματουργή!  Ενώ την έχω για πολύ λίγο διάστημα έχει καταφέρει να με κερδίσει. Εξαφάνισε σε μια μόλις ημέρα ένα αρκετά μεγάλο σπυράκι το οποιο με ταλαιπωρουσε αρκετά  και φυσικά δεν άφησε κανένα σημάδι!!



Μιλώντας προηγουμένως για μάσκες, δεν θα μπορούσαν να λείπουν ούτε εκείνες!  Ομολογώ πως το να κάνω μάσκες είναι κάτι  το οποίο κάνω το πολύ για το τελευταίο εξάμηνο αλλά είναι μια συνήθεια που έχω λατρέψει!  Πλέον μάσκα κάνω περίπου 2 φορές την εβδομάδα! Δεν έχω χρησιμοποιήσει πολλών ειδών μάσκες αλλά αυτήν που σας δείχνω εδώ είναι της Nivea με μέλι και αμυγδαλέλαιο για ευαίσθητες επιδερμίδες και πραγματικά την έχω αγαπήσει.  Αναζωογονεί την επιδερμίδα της δίνει μια έξτρα ενυδάτωση και εχει εκπληκτική μυρωδιά ! Πως να μην την λατρέψεις; Ααα και ξέχασα να σας πω!  Κοστίζει μόλις 1.50€!
Σας προτείνω να την δοκιμάσετε  ανεπιφύλακτα!!

Αυτά λοιπόν!  Εσεις εχετε κάποιο προϊόν περιποίησης που να σας έχει γίνει απαραίτητο?
Μέχρι την επόμενη ανάρτηση, 
Πολλά φιλιά, 
Τάνια.



Δεν υπάρχουν σχόλια: