a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

5 Προϊόντα που έχω και αξίζει να δοκιμάσετε!



Γεία σας κορίτσια!

  Μετά απο λίγο καιρό απουσίας λόγω εξεταστικής επιστρέψαμε ξανά στο blog μας και θα βλέπετε όπως πρίν αναρτήσεις, Τετάρτη από την Τάνια  και Κυριακή από εμένα! Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω 5 προϊόντα τα οποία μου αρέσουν πάρα πολύ και σας τα προτείνω ανεπιφύλακτα!



  Ξεκινάω με την ενυδάτωση του προσώπου με το Aquatic serum από frezyderm. Είναι από την σειρά για ακμή και ναι παρόλο που έχω ακμή και λιπαρή επιδερμίδα το δέρμα μου χρειάζεται οπωσδήποτε ενυδάτωση! Από όταν το αγόρασα το δέρμα μου με ευχαριστεί για αυτό καθώς έχει βρεί την άνεση που του έλειπε και δεν έχει ξηρά σημεία όπως πρίν. Μην το φοβηθέιτε καθόλου αν είστε λιπαρές όπως εγώ, δεν δημιουργεί καθόλου λιπαρότητα και ενυδατώνει τόσο όσο! Το ακνεϊκό δέρμα χρειάζεται ενυδάτωση η οποία σε εμένα τουλάχιστον βοηθάει πολύ τα σημάδια από τα σπυράκια να φύγουν πιο γρήγορα. Περνάω τώρα στην μάσκα της apivita με μέλι, αν δεν έχετε δοκιμάσει μια μάσκα απο την apivita πρέπει σίγουρα να το κάνετε, η μάσκα με μέλι είναι η δική μου αγαπημένη! Μου αρέσει τόσο για το άρωμα της όσο και για την βαθιά ενυδάτωση που δίνει στο δέρμα μου, νομίζω ότι και αυτή βοηθάει τα σημάδια και για αυτό την χρησιμοποιώ μια φορά κάθε εβδομάδα! Τελευταίο προϊόν ενυδάτωσης είναι το γνωστό σε όλες lip butter με macadamia & vanilla από την liposan. Είναι πολύ ενυδατικό και επειδή είναι σε βαζάκι μπορώ να το χρησιμοποιώ και πάνω από μολύβια ή ματ κραγιόν για να τα κάνω ενυδατικά και να μη μου ξηραίνουν τα χείλη. Δε πρέπει να παραλείψω φυσικά το τέλειο άρωμα που έχει!



  Επόμενο προϊόν είναι το νερό micellaire bioderma sensibio H2O. Μπορεί να είμαι και η τελευταία που το δοκιμάζει για πρώτη φορά τώρα. Για ντεμακιγιάζ είναι καταπληκτικό αφαιρεί τα πάντα πολύ εύκολα, για τα μάτια το βρίσκω πιο αποτελεσματικό από το διφασικό της garnier (εδώ) το μόνο που δε μου αρέσει είναι ότι στα χείλη αν δεν το ξεπλύνετε θα δείτε ότι είναι πάρα πολύ πικρό! Εγώ το χρησιμοποιώ για ντεμακιγιάζ και για καθαριστικό προσώπου μέσα την μέρα αν βγώ έξω για να βγάλω τους ρύπους της ατμόσφαιρας αλλά και αν νιώσω λιπαρότητα. Πολύ καλό, πολύ δροσερό και σίγουρα θα το ξαναγοράσω!



  Τελευταίο και πολύ αγαπημένο είναι το foundation toleriane teint mousse matifiante από la roche posay. Μετά από την απογοήτευση με το natural fix της radiant (εδώ) ήμουν πολύ διστακτική με το επόμενο που θα αγόραζα όμως στάθηκα τυχερή αυτή τη φορά και αγόρασα το κατάλληλο για εμένα! Είναι σε μορφή mousse και απλώνετε πανεύκολα με τα δάχτυλα, είναι αρκετά καλυπτικό , δε το νιώθω καθόλου στο δέρμα μου όταν το φοράω και συγκρατεί μακριά την λιπαρότητα για πολλές πολλές ώρες ακόμα και τώρα που έχει ζέστη! Το καλύτερο που θα μπορούσα να βρώ και θα το αγοράζω ξανά και ξανά! Στα online φαρμακεία το βρίσκουμε πολύ οικονομικό και σε πολύ χαμηλότερη τιμή από πολλά drugstore foundations! Είναι χωρίς parabens, έχει SPF20, είναι ειδικό για να μην φράζει τους πόρους και να μην επιβαρύνει την ακμή και τι άλλο να ζητήσει κανείς! Το μοναδικό αρνητικό που έχει είναι η απόχρωσή του, έχω την πιο ανοιχτή ivory και όπως βλέπετε στο χέρι μου είναι λίγο σκούρα αλλά εντάξει όταν μπεί στο πρόσωπο δεν φαίνεται αν το σβήσετε λίγο στον λαιμό. Αν δεν έχετε λιπαρό δέρμα βέβαια δεν σας το προτείνω γιατί κάθεται στα ξηρά σημέια.

Αυτά ήταν λοιπόν τα δικά μου αγαπημένα προϊόντα που σας προτείνω και εγώ θα τα αγοράζω ξανά και ξανά! Ποιά ειναι τα δικά σας;


Ελάτε να γίνουμε φίλες σε facebook (εδώ) 
                                            instagram (εδώ)


Να είστε όλες καλά,
θα τα ξαναπούμε σύντομα










Δεν υπάρχουν σχόλια: