a.readmore { /* CSS properties go here */ }

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Day to night makeup look


Γεια σας, γειαα σας! Χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες!!
Σήμερα είμαι εδώ με δυο ιδέες μακιγιάζ για εσάς που πρέπει να πάτε κατευθείαν κάπου μετά την δουλειά ή τη σχολή και δεν έχετε τον χρόνο να αλλάξετε όλο σας το μακιγιάζ!
Ας μην καθυστερούμε όμως, ας ξεκινήσουμε!

Ξεκινάω με τα προιόντα που χρησιμοποίησα για την βάση του προσώπου μου στο πρωινό μου μακιγιάζ!

Πάντα, μα πάντα ξεκινάω με την ενυδάτωση του προσώπου μου! Τον τελευταίο καιρό χρησιμοποιώ την ενυδατική κρέμα της Caudalie την Vinosource Sorbet. Είναι μία ενυδατική που αρχικά μου είχε δώσει ως δώρο η Κωνσταντίνα και από τότε την λάτρεψα τόσο πολύ που την ξανα-αγόρασα! Αν την εφαρμόσετε στο πρόσωπο σας και περιμένετε 10 λεπτά μέχρι να απορροφηθεί από την επιδερμίδα σας λειτουργεί πολύ καλά και ως primer. Έπειτα χρησιμοποιώ το Lip balm της Liposan από την σειρά fruity shine στην γεύση καρπούζι για να ενυδατώσω τα χείλη μου έτσι ώστε να κάτσει καλά το κραγιόν μου. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για την περιποίηση της επιδερμίδας μου, σας έχω ,μιλήσει εδώ. Στην συνέχεια χρησιμοποιώ το blender baby από την UBU για να απλώσω το foundation μου. Χρησιμοποιώ το Super stay 24hr της Maybelline, στην απόχρωση ivory. Στην συνέχεια με το ίδιο σφουγγαράκι απλώνω και το concealer μου. Αυτόν τον καιρό δοκιμάζω τo stay all day concealer της Essence στην απόχρωση 10 natural beige, Έπειτα, σετάρω το foundation και το concealer με την πούδρα Fit me από την Maybelline,στην απόχρωση 125.Τέλος το ρουζ που βάζω είναι το plum foolery από Mac.

Και συνεχίζω με το μακιγιάζ των ματιών. Χρησιμοποιώ ξανά το stay all day concealer της Essence και ως βάση σκιάς αφού αποχρωματίζει πολύ ωραία τα βλέφαρα.Τοποθετώ σε όλο το κινητό βλέφαρο την υγρή σκιά της Max factor στην απόχρωση 25 Bronze και στην εξωτερική γωνία του ματιού τοποθετώ λίγο από το ρουζ που χρησιμοποίησα για να κάνει πιο γλυκό το βλέμμα.Τέλος βάζω δύο στρώσεις από την Χcess 3D mascara της Erre due. 

Τελειώνω με τα χείλη , όπου χρησιμοποιώ δύο προιόντα. Αρχικά ένα κραγιόν από την nude σειρά της Εssence στην απόχρωση 03 come naturally. Τελειώνω με ένα από τα Lipgloss της erre due στην απόχρωση 328 για να κάνω τα χείλη μου να δείχνουν πιο ζουμερά, και να δώσω λίγη λάμψη! 

Και περνάμε τώρα στο πως θα κάνουμε το ίδιο μακιγιάζ βραδινό με λίγα παραπάνω προιόντα και πολύ λίγο κόπο!!! 


Για το βράδυ, το μόνο που θα κάνω είναι να περάσω λίγη πούδρα στο πρόσωπό μου, θα βάλω λίγο bronzer και για αυτό, θα χρησιμοποιήσω την sun club shimmer bronzing powder στην απόχρωση 20 brunettes της Essence. Τέλος, θα ανανεώσω το ρουζ μου. 

Περνώντας στα μάτια, θα ανανεώσω την υγρή σκιά, και στην εσωτερική γωνία του ματιού θα τοποθετήσω την σκιά της Erre Due στην απόχρωση 217. Θα περάσω άλλη μία στρώση μάσκαρα. Θα βάλω λίγο eyeliner από το αδιάβροχο της Essence στην απόχρωση deep black. Τέλος, θα βάλω στη υγρή εσωτερική γραμμή του ματιού και έξω από αυτή την απόχρωση hot chocolate από τα Longlasting μολύβια για τα μάτια της Essence.
Τελειώνω με τα χείλη όπου θα χρησιμοποιήσω ένα από τα XXXL longlasting lipgloss με ματ εφέ της Essence , στην απόχρωση 07 silky red. 
Αυτά είναι τα τελικά look! Πως σας φαίνονται;


Aυτά λοιπόν για σήμερα! Πως σας φάνηκαν οι δύο ιδέες μακιγιάζ; Τι προιόντα χρησιμοποιείτε για να αλλάξετε ένα πρωινό μακιγιάζ σε ένα  βραδινό;
Πολλά φιλιά,
Τάνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: